Äntligen

2010-10-04 @ 19:46:01
Nu kom mami med mina kläder tills imorgon :) yeeeah
så fick gå ut och hämta dem, det var asakallt sprang ut i ett linne och ett par shorts. Så det rekomendera jag att ni inte gör. stod där ute i 1 minut, men aldrig mer.. Nästa gång ska jag ta på mig allt jag hittar.. Heheh
så snart börja ullared och brooke Knows best eller vad det heter, så vet inte vad jag ska kolla på men kolla lite på båda 2 när det är reklam på det andra så byter jag :) det är enklast för då ser jag både. Men nu ska jag ta att lägga mig i sängen och kolla på tv och kolla vad mami packade ner till mig. ska passa på att måla mina naglar oxå om hon inte glömde naglacket. Fan hon  glömde kameran :( snyft..... Jag visste att jag hade gkömt nått .. NEEEEJ !!
Men aja skit samma.. nu ska jag lägga mig. Höres !!

Älsklingen kommer om en halvtimme :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback