Hej hej

2010-10-07 @ 15:40:34
God dagens ! och förlåt för jag inte har haft tid för att blogga :(
Har haft fullt upp med läxor och prov.. så tråkigt så imorgon har vi 2 prov, typ engelska och hemkunskap. Hoppas det går bra, för hatar annars det. :) Håll tummarna.
Idag har varit en bra dag iallfall för mig, men jag vet ju inte vad ni har gjort :) men har iaf gått fort för mig och min klass, och det sista timmen gick hanna och jag ner till lagavallen för att spela fotboll med andra från skolan, rätt kul ibland.. :)
Idag på 20 minuters  rasten var asa kul, anna och hanna började typ( bråka) på skoj, och sa massa ord till varandra, sen kom jag in och blabla var faktiskt asa roligt:) och sen hade dom 2 mat krig i matsalen och oxå, det var rätt äckligt, dom hällde vatten i min mat och sen allt på hannas tallrik. Men idag ska vi iallafall hem till mig. ska vara där inatt.. :) och imorgon har älsklingen match och på lördagen så det ska bli kul att kolla på dem, men det tråkiga är ju att dem ej är hemma:/ det är typ i jönköping den ena, så långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback