Tjäna!

2010-10-18 @ 14:48:15
hejsan bloggen:) jag är halvt tllbaks, har iallafll haft en jäkligt bra dag i dag. :) hehe Har haft typ idrott , svenska, tyska so :) rätt chill, men men, vi lyckades flytta ett prov som vi skulle ha på onsdag, men imorgon har vi fysik prov. det är ju ännuvärrer:( snart ska jag logga in på msn, och se om hanna har laddat in alla bilder som vi har tagit typ på en timme, förra veckan typ :) ska göra ettasa stort fotoalbum om mina vänner och sånt :) heeh Just nu har jag slagit på kanal 6 och kollar på JIMS VÄRLD :D det är ju så klart bäst eller HUR ?? och sitter och fryser för det är ju typ minus grader, det känns så iallafall.. :) ikväll ska vi sova hos älsklingen, för min älskade mami jobbar kvällen, NU från 4 till 10 så vi sover här istället, imorgon ska mikkel åka upp till MACDONALDS kanske när vi har håltimme, så köper han kanske chesburgare till oss, istället för någon äcklig fisk :) så det ska bli mumsigt. ! nu ska jag skriva till hanna och fråga om hon är hemme och om hon kan ladda in dem, för idag måste jag typ ha dem.. Måste beställa hem dem :) Är strax tillbaks babes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback