Bra skolstart

2010-10-04 @ 18:58:14
Hej hej :) har varit hemma en stund nu, och älsklingen stack nyss till träningen:) heheh
Imorgon är det troja tror jag, vet inte (kan) om jag ski dit :S hehe
Det var iallafall bra start på veckan, vi hade någon som berättade om författare blablabla. så vi slapp iallafalll svenskan det var tur.. :) så nu sitter jag och försöker få tag på mami så hon kan komma in med lite kläder till mig, sen ska jag kolla efter någon cool frisyr jag kan göra, när jag inte har nått att göra..
Det har inte hänt så mycket så kan inte berätta heller..
Imorgon ska vi hem till mig. för då kommer min syster malin och hennes kille och hälsar på för hon har ju flyttat ner till ronnie (killen) i svenstad eller vad det heter som dom kommer ibland, så klart ta dom med lilla eskil (katten) hehe :) så söt är han :)
men nu ska jag försöka att ringa mami igen. Höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback