godagens

2010-10-12 @ 16:58:15
HEJ HEJ !! JAA JAG VET ! jag har varit dålig på att uppdatera:( men har inte haft min dator, plus att det ej funkar på min dator för går ej lägga in bilder eller nått ! helt crazy ... men har iallfall har haft fullt upp har 1 till prov om 2 dagar (biologiprov) deet suger jag på har typ läst det 5 gånger, men fattar fortfarande inget.. helt kokobäng:) men ska iallfall fortsätta snart, ska oxå få många bilder av hanna. som vi tog i dag, vi var helt BÄST på att ta kort idag :) ska göra en stor stor fotoalbum på allt 2010 :D hihihi men nu håller jag på att ladda ner photoshop :D äntligen , har längtat. hihi på fredag ska lilla mikkel göra mat till mig på hemkunskapen, jag kommer få den goaste maten . Mums för min mage då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback