Beverly hills chihuahua !

2010-07-28 @ 00:41:52
Nu har man nyss sett på världesn bästa film. Jag älska fan den fast den ändå är lite overklig så rekomendera jag er som inte har sett denna att ni ska kolla på den hära filmen. Beverly Hills Chihuahua :) Den är helt fantastiskt såg den direkt på bio med hanna tror jag. SEn dess har jag alltid velat ha filmen. Den måste ni se när ni har tråkigt. Man blir så glad av den. :)
Älsklingen kom hem klockan halv 10 faktiskt helt otroligt. Sen dess har vi bara chillat. Han framför sin dator och jag framför min och TV ( FILMEN) Såklart. Filmen är 2 timmar lång tror jag. NU kollar jag på någon annan film Collage heter den. Den är faktiskt helt okej. Men nu Börja jag blir lite trött men ska bara se lite till av denna filmen sen ska jag nana tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback