Biljard

2010-07-26 @ 22:13:17
Nu har jag och älsklingen spelat BILJARD ! Jag äöskar verkligen det. jag ( vinner) alltid:( Nä det gör jag inte. Älsklingen gör alltid det. Så fusk. Vi har typ spelat detta 100 gånger, men har aldrig vunnit. Men men jag får öva när han inte är i närheten. Nu kom hans föräldrar hem dom har varit hos någon massage sak tror jag.
Men imorgon blir väl kanske att bada om det blir fint väder kanske och sånt. Vill så gärna ha en pool och sånt. Hde varit så mysigt att bara ligga i poolen och sola. Vem vill inte ha en pool liksom?  har alltid önskat mig det. Men en vacker dag kanske jag få det :D
Jag har nyss bädat ner mig i sängen, mne jag fick inte älsklingen jämte mig. Han snackar med viktor tror jag och såklart spela han! :) Ja det är kul för han. Kan inte hindra han precis.
åhh ! Jag längtar till TORSDAG! Ska någon på Rix FM i år då?

Kommentarer

Postat av: E V E L I N A A S ♥

Kul med biljard! Allt bra med dig annars? :)

2010-07-26 @ 23:06:42
URL: http://evelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback