Detta vill jag har

2010-07-23 @ 23:38:23


Detta vill jag ha av hela mitt hjärta, men tackar gärna NEJ till kepsen och skorna. Är precis inte en sådan som gillar sånt, kan inte med högklakat. Det är nog inte min stil precis nu. men kanske senare i livet.
Vet faktiskt inte vart jag ska få tag i den väskan ^^. Vet ni så får ni gärna skriva till mig ? :)

Typ alla i 12- 15 årsålder nu har typ högklakat i hela stan. Men fatta inte hur dem kan det ! Det är ju så .... jag ni vet säkert. jag är 14 år så fatta inte varför man har det nu, när man kan ha det sen. jag vänta hellre när man blir lite äldre. Men jag tror faktiskt inte att jag kommer ha det. Men man vet inte ännu. kan inte se framåt precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback