Ensam

2010-07-28 @ 17:45:52

Nu sitte man här ensam ho johan. Fast hans bror kom hem nu iallafall. så det är inte å läskigt längre. Jag hatar att vara själv. Gör ni med det? :D Älsklingen börjar träningen nu vid 6 och sluta vid halv 8 så det kommer vara tråkigt. om vanligt. Men längtar tills imorgon. Hoppas man får lite pengar man kan handla lite för. :) Jga älska att hoppa gör ni med det? :) Men nu sitter man här och typ kokar, det är så jävla varmt här i deras hus. Man måste kanske åka hem i kväll. så ska se om älsklingen kan fråga hans mamma att köra hem oss till mig. För vi åker kanke tidigt imorgon. Men får prata med honom sen när han kommer hem. För han lämnade mobilen här hemma. Och det tyckte jag vra bra. för själv ligger min hemme och har inte använt den på 3 veckoer nu. För jag orkar inte det är sommarlov. Då ska man inte vara besatt av mobilerna :) För då ska man har kul med vänner och familjen och sin älskling. Och nu börja jag bli sugen att åka utomlands ska se om jag kan hitta någon resa bara kolla sen ber jag älsklingen kollar på det med. :) Men nu ska jag hämte en fläckt och ätta den jämte mig och fortsätta kolla på Tv och datorn. Sen när älsklingen kommer hem så ska vi duscha sen ska han väl spela och då ska jag fråga honom. För då är han så inne i spelet och bara sägr ja :) Hihi
Nu börja mitt program igen hej så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback