God morgon

2010-07-27 @ 11:33:36

God morgon alla. Idag är det tisdag och vi ska kanske ut och äta ikväll och att det är bara 2 dagar kvar till Torsdagen (Helsingborg).
Nu har man nyss ätit och lite sånt. fräshat upp mig lite. Och kollar på Djurpolisen i Miami. Asså hur kan man bara göra så mot alla djuren. skrämande jag är en väldigt bra djurvän. Jag har faktiskt lite ont i huvudet idag och min förkyldning har försvunnit. :) Hihi glad för det.
Nästa tisdag så kommer jag inte alls bloggar för då är jag i habo med älsklingen och min familj. ska hälsa på min släkt. Och elin som är 1 år tror jag eller 2 kanske. Har inte sett dem sen morfar dog år 2006 så det är rätt länge sedan. :) Jag fundera på att gå och duscha eller ta ett bad är så sugen på det. Älsklingen sitter och skriker prata på skype med ola tror jag det var denna gången.:) Nu ska jag gå coh sätta in en film. Fårse vilken det blir ! Hmm !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback