God morgon

2010-07-25 @ 10:53:33
Nu har man varit och ätit frukost på Roddys med älsklingen och hans mamma och 2 andra. Det var jätte gott:) Blev väckt typ 10 minuet innan, så det var ju bara att slänga på sig några kläder och åka.

Dagens outfit är shorts från h&m och en tub top från gina tricot och en svart kofta från älsklingens gaderob. Koftan är från sandis of sweden tror jag. Så nu sitter men här i sängen och kolla på MTV ! och typ är förkyld. Det är jätte tråkigt att vara FÖRKYLD !
Idag fyller andreas år min platspappa han fyller 34 år idag, så vi ska hem till mig en stund och fira han lite sen kommer min mormor ner också. sen får man se vad som händer idag. Blir väl bara att ta det lilla lugna för det är ju söndag.
Jag kanske ska börja med en skoluppgift som jag var tvungen med:( Biologi tror jag det var.
Nu sitter älsklingen och snacka med Niklas som  har nyss kommit hem från cypern tror jag det var. Men nu ska jag se om jag hitta några strumpor och en varm tröja och krypa ner under det mysiga täcket.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Krya på dig:)

2010-07-25 @ 11:09:04
URL: http://johannaaugusta.blogg.se/

Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? :)

2010-07-25 @ 11:26:13
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback