Helsingborg

2010-07-26 @ 20:36:47
Jag ringde nyss till mamma och sa att det var Rix Fm  :) så om vi skulle åka på det så ska vi åka till helsingborg på Torsdag den 29 juli :D Där blev jag glad för jag har alltid velat se Rebound och eric tror jag han hette. Mamma blev också glad för hon ÄLSKAR Rebound. Jag var där förra året också tror jag. Jag och min familj har varit på nästan alla Rix Fm förra året det var rätt roligt faktiskt har rätt mycket minnen från dom dagarna :) var där faktiskt med mormor och MORFAR en gång innan han dog ! :(
Nu har jag och älsklingen gjort något riktigt gott, kommer snart en bild på det. Det är asa gott. har aldrig ätit sånt fören älsklingen lärde mig:) så  cirka om  10 minuter så kommer det in en bild på det goda.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Lotta på liseberg. har inget att göra så kollar på det (A) hihi

Kommentarer

Postat av: khatere

Härligt! bara bra :)

2010-07-26 @ 20:49:53
URL: http://khatereh.webblogg.se/

Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 10:40:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback