Hemma

2010-07-26 @ 15:12:40

Hejsan alla!
Ny är jag nyss hem kommen från liatorp har ju varit där och lämnat älsklingens bil med hans pappa. Det var rätt svårt att fåå upp den på släpet. Men vi fick hjälp. Så nu sitter jag hos älsklingen och ni kan ju nästan gissa vad han gör för något nu !! :)
Jag fundera på om man ska göra lite mat till han och mig och hans pappa och han vill ha. För jag har inte ätit nått från klockan 9 på morgonen. Så min mage kurrar lite men det är bara roligt att höra:) älsklingens pappa kollade lite på någon resa, så det blir väl säkert något kan man nästan tror. Jag vill åka utomlands men ändå var jag i spanien typ för 4-6 månader sedan. Men det kan jag inte rekommender att vara där. För det var inte alls varmt typ. Iallfall inte i vatten.
Idag såg jag faktiskt några som var på samma hotell som vi i spanien. Helt otroligt jag trode typ dom var från stockholm eller nått lätt som det iallafall. :)

Ikväll kansek det blir att äta någon gott kanske !! Får hoppas för är typ sugen på nått mumsigt.
Men skriver snart igen ska se om dem har kycklingen i frysen. Jag älskar kycklingen är det någon annan som gör det också???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback