hittade en ända bild på de

2010-07-23 @ 23:10:05

våra älskade fina små råttor

Min syster köpte dem för rätt länge sedan, men hon bryr sig inte om de ! tycker så synd om dem. Så vet inte om vi ska ge bort dom eller inte eller om vi ska spara dom, min syster fick köpa dom medans jag inte fick någon hund. Jag har alltid velat har en hund, men ingen stor är faktiskt lite rädd för sånna nu. efter det som hände med mig och min arm.

plus att jag mötte ägarna till hunden idag. dom bara glodde på mig. Det var synd att vi inte anmäld det som hände. det var fan sjukt att den hade bitit en annan typ någon månader innan den sjuka hunden bet mig. Men det konstigaste är ju att den fortvarande lever, så nu vet ni att ni inte ska gå fram till en hund ni inte känner..
För jag evt vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback