mami ringde

2010-07-25 @ 13:28:47
NU ringde mamma och andreas och frågade när vi kommer så :) så det betyder att dom vill att vi ska komma nu. så det är ju bara dags att börja packa ihop grejorna och sätta dom vid dörren och be älsklingen sluta spela med ola och niklas nu. så vi kan åka hem till mig. :) Men det vill han inte, för spelet betyder mycket för honom. Men jag kommer inte skriva mer nu. men ikväll kommer kanske in ett inlägg eller någon bild. Sen kanske min dator måste på lagning om jag har otur. Men nu ska jga säga till älsklingen att fixa sig och sånt. så jag hör av mig sen :) fortsätt rösta på mig och på min sko.
Ha det bra fortsättning av denna dagen och det (fina) vädret.
Pusspuss♥

Kommentarer

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-25 @ 15:44:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback