Ont Ont

2010-07-27 @ 17:00:10
Nu har älsklingen kommit hem. han hade cyklat in till stan för hans hörlura dom han hade beställt hade kommit så han var rätt nöjd nu när han kom hem. Jag orkade inte följa med för mitt huvud är illa. Men det roligaste är ju att älsklingens pappa har också ont i huvudet så. Men kan se om jag kan ta någon bild på hans hörlura:) hna var borta i 2-3 timmar samtidigt var hans hos ola också. Så jag ringde nyss mamma för hon ringde innan till johan men han kunde ju inte svara så. Men hon undrade bara vad vi gjorde och att dem hade varit här innan vid 1 tiden. Men det märkte inte jag. Ikväll blir inte att gå ut och äta med hans familj för det blir istället att ta hem mat. för vi 2 har ont. Sen blir kanske att åka och BADA äntligen. Då blir det ju att bada i lagan å med ola och viktor och niklas kanske. Men fårse om jga mår bättre då. för det är ju nästan 4-7 kilometer dit. och det är ju inte så bra då när man har ont..
Så det ända jag har gjort idag är bara att jag har legat i sängen och gosat. :) Undra vad det blir för någon mat sen ikväll.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback