snart bedtime tycker jag

2010-07-25 @ 22:42:40
Hejsan för dålig uppdatering !
Nu har man äntligen firat färdigt andreas. Tårtan var faktiskt asa go. Min syster gjorde den faktiskt bra. Så nu har man nyss duschat och är färig med allt så sitter i soffan med mamma och älsklingen och min syster. ANdreas sitter på mitt rum och lyssna på musik. Vi kollar på någon sjuk konstig film Legion. Men den är ändå bra tycker jag iallafall. Men älsklingen kan aldrig sitta still så det är ju lite jobbigt för honom. Men jag kommer säkert somna snart i soffan så kan lika väl säga Godnatt ohc sov gott nu ifall jag somna ( det bruka jag göra)
Men imorgon kan jag nog inte skriva så mycket för älsklingen ska få tillbaks sin bil kanske eller så ska vi åka och lämna den i liatorp dom ska byta motor på den. Så jag fårse om jag hinner lägga dit ett litet inlägg innan jag sticker på morgon. Men annars så vet ni vart jag håller på mig. :)
Men det var allt för idag. Sov gott bloggarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback