Tråkigt ! no humor

2010-07-23 @ 22:52:18
Det var riktigt tråkigt, för jag lyckades inte ens att komma in på spelet. För någon i min familj använder det redan så jag får väl sitta och cheka på bloggar som jag gillar och dricka lite päron mer och sånt ! för palla inte göra nått. Nu kommer vi säkert sitta uppe igen till 2-5. Tror icke att jag orka det igen.
Nu har jag försökt i 10 minuter för att få kunna spela men det verka inte funkar. Men får pröva om 10 minuter igen :D hopps det funkar, eller få jag kolla på en film och ladda ner ett program.
Jag är en riktigt Holst !
Jag börja faktiskt undra när min träning börja igen, så jag inte missa något, spela ju i dam-laget. hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback