YÄÄy

2010-07-24 @ 20:43:47
Nu är man med i finalisterna på http://nicolesjostrom.blogg.se/ :) Yääy hoppas man vinner så hjälp mig att rösta- Vill vinna.
Nu sitter man och typ klia sönder mig på mitt ben det är helt rött och typ en bula. Gör jätte ont vet inte vad jag ska göra :( typ ett mygbett.

Kolla in på hennes blogg. Love it och är bäst :D hihi
Nu vill jag starta en film får se vilken det blir med blir säkert en humor film 100 girls eller nått.
Eller den nya beck kanske. Den är bra.  Min älskling sitter och spela med viktor just nu:) älska dig älskling. Han sitter just nu och prata med han på skype det låter rätt roligt :) nu ska jag leta upp filmen och hämta nått att dricka och beda ner mig jämte dator och mysa med sig själv.. sen kommer säkert älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback