Gottans

2010-10-02 @ 17:28:33
Hej har nu ätit lite makaroner och lite biffar :) så jag hade precis satt mig i sängen och tänkte vila lite, men nu kom robin johans kompis :) så älsklingen sprang ut nu och jag ville mysa lite.. :) hehe Men jag har startat en film nu. Knight and day asa grym en såläng iallafall.. Älsklingen och dom vann med 9-4, han och ola gjorde 1 mål var iaf och några nadra gjorde resten.. Så nu har älsklingens lag gått vidare. Jag vill åka till ullared, ska kanske det vecka 44 när vi har lite lov. eller växjö kanske vet inte ännu vad det blir. Men ska iaf kolla efter en ny vinter jacka och sedan ett par uggs, men tror att jag ska köpa uggsen i ljungby. Hoppas mami köper dem till mig.:) Dom är helt underbara :) heheh Mami har iaf köpt sådan spray som spraya på uggsen, det hade vi inte förra året. och dom var helt förstörda då. Men nu är helt fixt :) Jag hoppas att vi åker till ullared och då ska mormor med. hon är den bästa mormor man kan ha :) ska fråga om jag kan få någon peng så jag kan köpa lite mera den här gången, om vi åker dit. för förra året handlade jag bara för 900 typ :( det är rätt lite:) Nu när jag kom hem vid halv 1 tiden så hade mami köpt en ny Bh till mig och lite toffsar och sånt, för hon och andreas var i växjö eller halmstad kom inte ihåg vart de var hen :) ska nsart äta lite glas( krosadchoklad) som anetta har köpt till mig och älskling. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback