Hemma

2010-10-01 @ 18:29:45
Hemma hos älsklingen, har suttit och skrivit en deckare snart på 4 sidor.. Lite segt bara:) älsklingen har stuckit med sin pappa för att hämta sin bil som äntligen är färdig:) yääy.
Skola dagen var helt okej faktiskt vi hade matteprov idag. DET GICK SÅDÄR FÖR MIG.. men men hoppas :) HÅLL TUMMARNA..Sedan gick jag anna bella och hanna, ner på stan kollade lite på kläder och sånt :) vill ha nya kläder vill till ullared eller växjö!!
 Fundera på att ladda ner en film eller be min mamma komma hit med min dator så kan jag skriva min deckare på dator så är läxan färdig till nästa vecka :) hihi
Men har inget att göra.
Imorgon ska älsklingen spela match i nässjö, deras samlign är 08:15 imorgon bitte :D såå
Nu kom han hem :)


Hittade en gammal bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback