Tråkig söndag

2010-10-03 @ 16:52:50
Har precis gjort lite mat till mig och älskling, så ska bara kolla färdigt på The secret life of the american teenager. sen ska vi hem till mig. Mami ringde till mig och undrade om vi ville ha lite gotti tills ikväll och typ kolla på en film :) såklart man svara ja till choklad. det är ju det goaste som finns i hela världen. :) ikväll ska andreas och älsklingen laga hans kjol på bilen så den blir hel. så :) jag kan kanske gå igenom mina kläder ha 5 låder under min säng och dom innehåller linne tröja och underkläder så har rätt mycket och sen en hel gaderob med byxer och mjukis byxor och mjuk tröjor :) heheh har fått 3 klocker av mami . jätte coola, men får inte använda dem föra jag har städat allt :P så måste göra det fort, hahah ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback