Bad Bad girl

2010-09-20 @ 17:05:05
Hej allesammans ! Nu har jag nysss kommit hem med bussen, för jag ska träna v id halv 7. Och det kommer bli en nyttig träning att äta kakor och mysa med laget. :) Hihi Igår mötte vi Ljungby det blev såklart 7-1 till dem, så blev det förra gången vi mötte dom oxå :/ To bad Och jag har försökt försökt att blogga med det har ju inte FUNKAT! så frågade malin nu om hjälp så tryckte hon på någon ändra redigera och nu funkar det :) jag som har slitit :( snyft ÄlSKLINGEN har träning vid 7 så han kommer väl senare hoppas jag :) hihihi Skolan har gott asa bra, och ska snart öva lite t provet vi har på onsdagen. So-prov vi har 3 prov v.39 - v.41 så tråkigt :( kommmer ha tråkigt har ju betyg nu med spännande :) Men nu ska jag måla min naglar lite .. jag hinner ju det har 1 timme på mig :) hahahha Lägger upp en bild sen. har ju sånt som kalkera ( spriker ) så cool är det. Men nu får ni ha det så bra, medans jag måla min naglar och kollar tv och sedan myser med laget. ska ta med mig kameran se om jag kan ta något kort på allt som händer :) så Puss och Hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback