God morgon .. Nö

2010-09-26 @ 20:40:47
Nää!! Jag bara skojar, god kväll. Jag har faktiskt sovit lite efter jag hade gått och duschat. Det är alltid så gott att lägga sig ner när man är ny duschad:) vet inte varför men det för jag nästan varje kväll innan jag går och sover :):) hihi Imorgon är vi iallafall lediga från skolan. Så skönt:) och imorgon ska jag och Mami gå in på banken och växla 50-öringarna för efter torsdagen så finns dom inte mer:( snyft, nä rätt skönt för då slipper man dom lite.. Men det tråkiga är att nästan allt höjs :( det är fakstiskt lite snyft ... Men snart är min film färdig:) camp rock2 final jam eller vad den heter!! Hoppas den är bra nu. Imorgon ska vi se om jag hitta något snyggt efter jag har fått pengarna från 50- öringarna . Jag räknade fatiskt dem, det var faktiskt 240 kroner så alltså 480 stycken 50-öringar HADE vi:) rätt coolt vad många.. Hehe Men nu ska jag hämta lite mjölk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback