Home

2010-09-30 @ 15:17:33
NU är man hemma hos älsklingen och han sluta vid halv 4 så får vänta lite tills han kommer:) den här dagen har faktiskt gott fort fö rhade typ bara 3 lektioner fast dem var rätt långa :) hade först biologi sedan syslöj sen luchs och sen tyska och sist men inte minst Fotboll på lagavallen jag och hanna:)Vi 2 har fotboll varje torsdag, men den här gången spelade vi bara, desom vi älska oxå :) heehh såg alla gamla vänner man var med förr i tiden :/ Jag och lilla bella sötis vi gör en myskofta ( pingvinkofta) heter den annars, dem hade sånna tyop när min mami var ung.. så men vi gör så som ingen anna kommer ha dem ska vara rosa och sedan blå muddar :) hehe vi är speciella. Ikväll ska vi hem till mig iallafall tror jag för måste ha nya kläder på mig imorgon. imorgon kommer det att vara chill längtar, har hemkunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback