i`m Good

2010-09-29 @ 20:32:45
Hejsan sorry för dålig uppdatering, men har hänr rätt mycket den sista dagen och sånt :) ahhah jag är väldigt duktig, för jag fick G+ på SO-provet. och det trodde jag aldrig för jag hade typ bara övet på en del och lite i boken men men kolla liksom :) HAPPY och har nyss skrivit om pjäsen vi ska redovisa på fredag, jag har skrivit om den 2 gånger... så nu måste vi lära den på 1 dag typ hoppas vi lyckas :) Men nu kollar jag på tv för har precis gjort tyska läxa och skriv it pjäsen och läst på lite till matte-provet som vi har på fredag som jag knappt kommer få g på. Jag tror att jga kommer på IG... hehe :/ I`m noot good at that.. heeww. Älsklingan har precis stuckit till träningen, så är hemma själv hos han.. :) heheh så jag har både tv och data på för jag hatar när det är så tyst och allt :) och har typ alla lampor tända... Så nu när jag är färdig här så tänker jag kolla efter dubbelringar på internet som jag vill ha jätte gärna :) men hittar typ ingen som är snygg.. :) HJÄLP MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback