Nice girls

2010-09-25 @ 18:37:49
Hejsan alla:) förlåt för jag inte har hunnit. Jag vaknade klockan halv 10, sen var det bara att äta sen åka in till stan med mamma och köpa plåster saker till mina fötter. Sen klockan halv12 samlades vi för att spela match mot hinneryd. Det blev bara ändå 6-1 till dom. Fast i andra halvleken så var vi en man mindre för våran målis fick rött kort :( hehe och föra gången vi mötte dom så blev 16-0 till dom så bättre var det iaf:):) och nu sitte jag och kollar på smallville så jäkla bra är det, och har nyss ätit lite kycklingrulle:) mumsigt !! Imorgon är det match igen typ samma tid mot Lagan:) hoppas vi vinner för det är nog våran sista match :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback