Oooboy :D

2010-09-27 @ 18:47:46
HihI :) Nu har mna nyss kommit hem från lilla ljungby och sitter nu vid min älskade dator och kollar lite. och chillar precis för vi har ju STUDIEDAG !! :) jippi heheh Nu ska mami börja gå på sitt band, vill med men hon måste göra det. Nää skojar bara. Men nu kollar jag på Vänner och ska snart måla mina naglar.. Hoppas dom blir lyckade nu, för förra gången misslyckades jag :( snyft. Nu har älsklingen åkt till träningen,,, snart ska jag börja fotografiera lite bättre.. :) hihi om ungefär 1 timme så börja ULLARED !! i hate is, men måste kolla på det för mami ska :( NU ska jag gå för andreas mamis kille ha datorn lite, så att jag kan måla mina naglar, sen ska jag ladda upp en bild om dom blir lyckade :) hihihi På vägen hem köpte jag och mami pucko och sedan en chokladboll, som jag har lärt och säga istället för negerboll ;) SEE YAA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback