Så ja

2010-09-23 @ 16:39:30
hejsan sitter just nu vid älsklingens dator, för ha träna lite innebandy :) KOllar oxå på super sweet sixteen, asa grymt. var ju lite på stna idag med, efter skolan. så kollade lite på köäder men hittade inget. sen har jag ju redan beställt från H&M. och nu ringde mamma och sa at vi har fått en ny H&M kattalog så ska hem sen och kolla i den. :) Var oxå inne på Bokia och köpte lita saker till min mobil som jag klistrade på ahhah :) blev faktiskt snyggt. Men sen köpte jag 2 godis askar som stod världens bästa mamma på och en som stod världens bästa kille :) så har slagit in dom så ska ge den sen när johan kommer sen när vi åker hem så ger jag den andra till mamma :) hihi hoppas dom blev glada. Godis är alltid GOTT :) hihiih

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan, göres ikväll? :)

2010-09-23 @ 16:54:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback