super sweet sixteen

2010-09-12 @ 14:49:12

Heej alla läsare :)
Förlåt för att jag har inte ha skrivit på bloggen på läng, men tiden rullar. Har haft mycket för mig. så :)
Har precis varit hundvakt i helgen med älsklingen, ja det är ju hans mammas hund för dom har varit i stockholm i veckan och haft roligt :) och vi har hyrt filmer och sånt på hemmakväll så har kollat på film hela helgen så. och nu sa mamma åt mig att jag skulle kolla i hm tidningen för hon ska skicka in den.så handlade för 300 kroner men har redan slösat upp mitt barnbridag på 1000 kroner så mamma får betala...

så nu sitter man hemma och har packat ska in till älsklingen igen, för mamma jobbar kvällen :) ska in om 30 minuter igen :D
men nu ska jag ta mig i skinet och börja igen. för det är roligt :) hihi. NU börjar programet igen så hörs sen. XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback