The hills

2010-09-28 @ 17:20:14
Nu har man precis ätit och kollar på the hills, och nu blev det precis reklam efter 5 minuter:/ hur många gillar inte reklamen?? Den är så tråkig !! Men om 30 minuter ska Anette köra hem oss till mig aka sova där för jag har gympa inom och att min mami är ledig så att hon kan köra in oss:) det är ju bra. Imorgon har vi tråkig gympa och typ matte och svensk och typ tråkig so tror jag! :) på fredag har vi prov- i matematik, det värsta för jag fattar typ inte hälften... Kan vara för jag sitter jämte HANNA :):) nä det är för jag inte koncitrerad på det jag jobbar med.. Varför kan man inte välja vad man vill ha ? Just nu spela älsklingen med Ola och Niklas tror jag för han skratta och typ .. Ja ha kul eller vad man ska säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback