To Bad

2010-09-15 @ 21:34:19
Hejsan alla läsare:)
Har nyss kommit till älsklingen, jag har varit och tränat lite fotboll och nu väntar jag bara på att han ska komma. För han träna innebandy :) hihiih
Sklan har varit bra, roligt. Vi hade ju sådant skol val så att vi fick rösta också :) whooa
så just  nu sitter jag och myser mig ned i den mysiga stolen, fryser som fan. För tränade i detta regnet :(
Imorgon har vi fotboll jag och hanna på lagavallen, vi har det i en 1 kanske med typ 10 andr från skolan, och sen senare på kvällen så har vi match mot hamneda. Så man hoppas man blit utagen. :) Vi har 2 matcher denna vackan på torsdag och på söndag :) Hoppas jag blir utagen, har varit med alla matcher jag har spelat och jag började när jag var 9 år gammal faktiskt:) rätt coolt. Men jag slutade ett tag i 1 år tror jag men tränararna tjatade på mig så nu spela jag i damlaget :)

Har nyss kollat på idol, hihihi :) Men nu får jag säga allt för idag. Och förlåt för jag har inte tid. allt är jobbigt medf alla skriv uppgifter och sånt till skolan. Det tar ju dö på en xP. Men ska förska varje dag att blogga :)
SOV GOTT ALLIHOPA:) XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback