Tränat nu !!

2010-09-13 @ 20:20:43
Nu har man nyss kommit hem från träningen:) Har sträckt min ljumske, inte roligt. Har jätte ont :)
Men nu är jag hemma och ska lägga på lite varme. Snart kommer älsklingen hit. Han har träningen nu till halv 9 :)
Igår laddade jag ner Vampyrer suger , den var rätt bra och roligt. Men ändå lite konstig :) Men den går och titta på och söndags film med lite mys.
Skolan har varit helt okej idag, hade kul med hanna och josse och magda vi roade oss i korridoren. hihih :)

Jag tänkte gå in på mobilen och blogga med, men det funkade inte så jag hann inte.. Men ska fixa det så att jag kan blogga på skoltiden och sånt när man typ ha svenska :)  Men nu måste jag göra lite engelska läxor ha det tills en imon typ glosor och teext, så tråkigt ;D hahaha
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback