Tröttis

2010-09-25 @ 21:59:38
Fifan... Vad jag blev trött har gjort läxa och allt. Och nu kollar man på norbit , har typ sätt den 500 gånger :) finns inget annat så varför inte kolla igen på den:) nu har mamma beställt ännu mera från H&M tror jag iaf, för jag skulle iaf kolla på det igår sa hon så nästan vecka kommer det nya kläder jippi:) Jag älska kläder jag vet inte varför, och jag älska att shoppa :) så säg till om ni vet någon bra klädaffär ni bruka handla från?? Det skulle vara kul:) Jag hatar medicin det är jobbigt att svälja tabletter som är nästan 3 centimeter långa :( Blir ju faktiskt lite tårögd när man försöker :) hahha.. Nu börja norbit igen så aj fortsätta kolla om jag inte tittar lite på bloggar eller hitta något annat. Det kommer bli en jobbig dag inom det är ju bara att vakna och äta lite sen sticka och spela :) men men sånt är livet när Man gillar fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback